Slide background

Slide background

Slide background

Slide background

Slide background

Slide background

Περιεχόμενο μαθήματος :

Τα Αγγλικά I επικεντρώνονται σε επανάληψη γραμματικών φαινομένων και λεξιλογίου γενικών Αγγλικών επιπέδου Β2 καθώς επίσης και στην εκμάθηση βασικού ακαδημαϊκού λεξιλογίου. Στόχος τους είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων κατανόησης κειμένων και γραφής ακαδημαϊκών κειμένων. Η ύλη του μαθήματος περιλαμβάνει κείμενα εξειδικευμένου περιεχομένου διαβαθμισμένου επιπέδου Β2, εργασίες και τεστ στην ηλεκτρονική τάξη.
 

Μαθησιακά Αποτελέσματα :

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:

  •  Χρησιμοποιεί γραμματικά στοχεία επιπέδου Β2 στην παραγωγή και την κατανόηση γραπτού και προφορικού λόγου.
  •  Αξιολογεί τη συνάφεια και την ακρίβεια γενικού ακαδημαϊκού λεξιλογίου.
  •  Προσδιορίζει συνώνυμα, αντώνυμα, να αντικαθιστά λέξεις ή φράσεις κειμένου επιπέδου Β2 με άλλες.
  •  Επαναδιατυπώνει το βασικό περιεχόμενο κειμένων ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος.

 

Γενικές Ικανότητες :

Γενικές ικανότητες που ενισχύει το μάθημα :

  •  Αυτόνομη εργασία
  •  Ομαδική εργασία
  •  Σεβασμός στη διαφορετικότητα και την πολυπολιτισμικότητα
  •  Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  •  Γραπτή επικοινωνία
  •  Προφορική επικοινωνία
  •  Χρήση Υπολογιστή
  •  Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον

 

Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές :

Στη Διδασκαλία:
    Moodle, projector          
Στην Επικοινωνία με τους φοιτητές:
    email          

 

Οργάνωση διδασκαλίας :

 

Διαλέξεις 26 ώρες (2,0 ώρες την εβδομάδα)
Εργαστήρια/Φροντιστηριακές Ασκήσεις 26 ώρες (2,0 ώρες την εβδομάδα)


Άλλα Σχόλια για την Οργάνωση της Διδασκαλίας :
1. Introduction to academic vocabulary- Basic rules for word formation
1. General Academic Wordlist 1.A
Grammar: Sentence structure (Simple, compound, and complex), Present simple, present continuous, stative verbs
Reading & writing: Introductory text in the MRE field-B2
2. General Academic Wordlist 1.B
Grammar: Present perfect, present perfect continuous
Reading & writing: Introductory text in the MRE field-B2
3. General Academic Wordlist 2.A
Grammar: Simple past, past continuous
Reading & writing: Introductory text in the MRE field-B2
4. General Academic Wordlist 2.B
Grammar: Past perfect, past perfect continuous, used to/would – be/get used to
Reading & writing: Introductory text in the MRE field-B2
5. General Academic Wordlist 3A
Grammar: Will – going to present simple/Present continuous (future meaning)
Reading & writing: Introductory text in the MRE field-B2
6. General Academic wordlist 3.B
Grammar: future perfect, future perfect continuous, time clauses
Reading & writing: Introductory text in the MRE field-B2
7. General Academic wordlist 4.A
Grammar: The passive - personal/impersonal
constructions
Reading & writing: Introductory text in the MRE field-B2
8. General Academic wordlist 4.B
Grammar: The causative
Reading & writing: Introductory text in the MRE field-B2
9. Academic Wordlist 5.A
Grammar: Conditionals (0-3)
Reading & writing Introductory text in the MRE field-B2
10. Academic Wordlist 5.B
Grammar: Mixed conditionals, wishes, unreal present/past
Reading & writing: Introductory text in the MRE field-B2
11. Academic Wordlist 6.A
Grammar: derivatives
Reading & writing: Introductory text in the MRE field-B2
12. Academic Wordlist 6.B
Grammar: C/U nouns singular/plural nouns
Academic skills: academic reading strategies
Reading & writing: Introductory text in the MRE field-B2
13. Academic Wordlist 1-6 consolidation
Academic skills: online searching and reading strategies
Grammar: quantifiers, partitives, some/any/no/every &compound, articles
Reading & writing: Introductory text in the MRE field-B2



Αξιολόγηση :

Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση:

Γραπτή Τελική Εξέταση 80% (Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής / Αντιστοίχιση)
Γραπτή Τελική Εξέταση 80% (Ερωτήσεις σύντομης απάντησης)

 

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία :

Azar, B. S. (2003). Fundamentals of English grammar. Longman.
Headway Academic Skills 2 Reading, Writing and Study Skills. Oxford University Press.