Περιεχόμενο μαθήματος :
Τα Αγγλικά III στοχεύουν σε εκμάθηση εξειδικευμένης ορολογίας, αντίστοιχης διαφόρων μαθημάτων της Σχολής, όπως Αντοχή Υλικών, Γεωφυσική (σεισμικά), Μηχανική, Πετρολογία και Φυσικές Διεργασίες. Βασίζονται σε κείμενα και ασκήσεις από αυθεντικό υλικό και επικεντρώνονται σε ανάπτυξη προχωρημένων δεξιοτήτων κατανόησης γραπτών κειμένων και διαλέξεων εξειδικευμένων θεμάτων, καθώς επίσης και ικανότητας περίληψης μακροσκελών επιστημονικών κειμένων. H ύλη του μαθήματος περιλαμβάνει τόσο διδακτικές σημειώσεις όσο και ασκήσεις στην ηλεκτρονική τάξη.
Μαθησιακά Αποτελέσματα :
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
Γενικές Ικανότητες :
Γενικές ικανότητες που ενισχύει το μάθημα :
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές :
Στη Διδασκαλία: | ||
Moodle, projector | ||
Στην Επικοινωνία με τους φοιτητές: | ||
Οργάνωση διδασκαλίας :
Διαλέξεις | 26 ώρες (2,0 ώρες την εβδομάδα) |
Εργαστήρια/Φροντιστηριακές Ασκήσεις | 26 ώρες (2,0 ώρες την εβδομάδα) |
Άλλα Σχόλια για την Οργάνωση της Διδασκαλίας :
1. Reading and terminology: geology, geodesy & geomorphology
2. Reading and terminology: geologic time & geochronology
Academic reading strategies: introduction
3. Reading and terminology: the internal structure and the physical properties of the earth, part A
Academic reading strategies: searching and sourcing
4. Reading and terminology: the internal structure and the physical properties of the earth, part B
Academic reading strategies: skimming
5. Reading and terminology: landforms
Academic reading strategies: search reading
6. Reading and terminology: earth surface processes (weathering, erosion, deposition)
Academic reading strategies: scanning
7. Reading and terminology: strength of materials, part A
8. Reading and terminology: strength of materials, part B
Academic reading strategies: searching
9. Reading and terminology: processes of topography and landscape formation
Academic reading strategies: sourcing
10. Reading and terminology: the mechanism of tectonic plates, part A
Academic reading strategies: concept maps
11. Reading and terminology: the mechanism of tectonic plates, part B
Academic reading strategies: summarization
12. Reading and terminology: ocean floor mapping& seafloor spreading, part A
Terminology strategies: word families, semantic maps
13. Reading and terminology: ocean floor mapping& seafloor spreading, part B
Αξιολόγηση :
Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση:
Γραπτή Τελική Εξέταση | 80% | (Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής / Αντιστοίχιση) |
Γραπτή Τελική Εξέταση | 80% | (Ερωτήσεις σύντομης απάντησης) |
Συνιστώμενη Βιβλιογραφία :
Amant, K. S., & Flammia, M. (2016). Teaching and training for global engineering: Perspectives on culture and professional communication practices, IEEE.
Goodson, P. (2016). Becoming an academic writer: 50 exercises for paced, productive, and powerful writing. Sage Publications.
A Dictionary of Earth Sciences (3rd ed.) (2008), OUP.
A Dictionary of Geology and Earth Sciences (4th ed), (2013) OUP.
Berger, R. E. (2014). A scientific approach to writing for engineers and scientists, IEEE.
Sarah Hendrickson - Jenny Dooley, Career Paths-Geology, Express Publishing
Virginia Evans, Jenny Dooley, Kenneth Rodgers, Career Paths: Natural Resources - Mining, Express Publishing
Virginia Evans, Jenny Dooley, Seyed Alireza Haghighat, Career Paths: Petroleum I, Express Publishing
Virginia Evans, Jenny Dooley, Seyed Alireza Haghighat, Career Paths: Petroleum II, Express Publishing