Slide background

Slide background

Slide background

Slide background

Slide background

Slide background

Περιεχόμενο μαθήματος :

Εμβάθυνση στην επιστήμη και τεχνολογία των μη μεταλλικών υλικών: Χαρακτηριστικά, μικροδομή και ιδιότητες πολυμερών, ιξωδοελαστικότητα, διεργασίες μορφοποίησης πολυμερών· δομή και ιδιότητες κεραμικών, πυροσυσσωμάτωση, κλασικά και προηγμένα κεραμικά· ορισμός και είδη συνθέτων υλικών, υπολογισμός ιδιοτήτων συνθέτων υλικών, νανοσύνθετα υλικά. Εμβάθυνση του μαθήματος ΜΟΠ 411, «Επιστήμη των Υλικών» (7ο εξάμηνο)· χρησιμοποιεί γνώσεις του μαθήματος ΜΗΧ 201, «Αντοχή Υλικών».
 

Μαθησιακά Αποτελέσματα :

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:

  •  Αναγνωρίζει Τα κεραμικά, τα πολυμερή και τα σύνθετα υλικά
  •  Αναλύει Τα κεραμικά, τα πολυμερή και τα σύνθετα υλικά
  •  Αξιολογεί Τα κεραμικά, τα πολυμερή και τα σύνθετα υλικά
  •  Δημιουργεί Τα κεραμικά, τα πολυμερή και τα σύνθετα υλικά
  •  Διαλέγει Τα κεραμικά, τα πολυμερή και τα σύνθετα υλικά
  •  Συγκρίνει (Αξιολογεί) Τα κεραμικά, τα πολυμερή και τα σύνθετα υλικά
  •  Επιλέγει Τα κεραμικά, τα πολυμερή και τα σύνθετα υλικά
  •  Εφαρμόζει Τα κεραμικά, τα πολυμερή και τα σύνθετα υλικά

 

Γενικές Ικανότητες :

Γενικές ικανότητες που ενισχύει το μάθημα :

  •  Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  •  Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  •  Λήψη αποφάσεων
  •  Αυτόνομη εργασία
  •  Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  •  Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  •  Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  •  Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
  •  Γραπτή επικοινωνία
  •  Προφορική επικοινωνία
  •  Ηγεσία
  •  Πρωτοβουλία
  •  Εναλλακτική/Καινοτόμος σκέψη
  •  Διαχείριση Χρόνου
  •  Αυτοπεποίθηση
  •  Αποφασιστικότητα
  •  Χρήση Υπολογιστή
  •  Επίλυση προβλημάτων
  •  Διαχείριση αριθμητικών δεδομένων
  •  Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον

 

Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές :

 

Οργάνωση διδασκαλίας :

 

Διαλέξεις 26.0 ώρες (2,0 ώρες την εβδομάδα)
Εργαστήρια/Φροντιστηριακές Ασκήσεις 13.0 ώρες (1,0 ώρες την εβδομάδα)
Εκπόνηση Ατομικής Εργασίας 46.0 ώρες (3,5 ώρες την εβδομάδα)
Αυτοτελής μελέτη 40.0 ώρες (3,1 ώρες την εβδομάδα)


Άλλα Σχόλια για την Οργάνωση της Διδασκαλίας :
Χαρακτηριστικά, μικροδομή και ιδιότητες πολυμερών, ιξωδοελαστικότητα, διεργασίες μορφοποίησης πολυμερών· δομή και ιδιότητες κεραμικών, πυροσυσσωμάτωση, κλασικά και προηγμένα κεραμικά· ορισμός και είδη συνθέτων υλικών, υπολογισμός ιδιοτήτων συνθέτων υλικών, νανοσύνθετα υλικά. μοιρασμένα σε 13 εβδομάδες.


Αξιολόγηση :

Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση:

Γραπτή Τελική Εξέταση 25% (Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής / Αντιστοίχιση)
Γραπτή Τελική Εξέταση 25% (Ερωτήσεις σύντομης απάντησης)
Γραπτή Τελική Εξέταση 25% (Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας)
Γραπτή Τελική Εξέταση 25% (Ερωτήσεις επίλυσης προβλημάτων)
Ατομική Εργασία 75% (Δημόσια Παρουσίαση)
Ατομική Εργασία 75% (Διόρθωση Παραδομένης Εργασίας)


Σχόλια για την Αξιολόγηση των Φοιτητών :
Οι ατομικές εργασίες είναι προαιρετικές. Αν δεν γίνουν, τότε ο τελικός βαθμός καθορίζεται 100% από την τελική εξέταση.
 

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία :

Παντελή, «Μη μεταλλικά τεχνικά υλικά», Έυδοξος
Α. Γκότσης, Α. Τσετσέκου, σημειώσεις «Μη Μεταλλικά Ύλικα» σε pdf από το eClass.