Περιεχόμενο μαθήματος :
Τα Αγγλικά IV στοχεύουν σε εκμάθηση εξειδικευμένης ορολογίας, αντίστοιχης διαφόρων μαθημάτων της Σχολής, όπως Γεωφυσική, Εδαφομηχανική, Εκμετάλλευση, Γενική και Συστηματική Ορυκτολογία. Βασίζονται σε κείμενα και ασκήσεις από αυθεντικό υλικό και επικεντρώνονται σε ανάπτυξη προχωρημένων δεξιοτήτων κατανόησης γραπτών κειμένων και διαλέξεων εξειδικευμένων θεμάτων, καθώς επίσης και ικανότητας γραπτής ανάλυσης ιδεών σχετικά με επιστημονικά ζητήματα. H ύλη του μαθήματος περιλαμβάνει τόσο διδακτικές σημειώσεις όσο και ασκήσεις στην ηλεκτρονική τάξη.
Μαθησιακά Αποτελέσματα :
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
Γενικές Ικανότητες :
Γενικές ικανότητες που ενισχύει το μάθημα :
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές :
Στη Διδασκαλία: | ||
Moodle, projector | ||
Στην Επικοινωνία με τους φοιτητές: | ||
Οργάνωση διδασκαλίας :
Διαλέξεις | 26 ώρες (2,0 ώρες την εβδομάδα) |
Εργαστήρια/Φροντιστηριακές Ασκήσεις | 26 ώρες (2,0 ώρες την εβδομάδα) |
Άλλα Σχόλια για την Οργάνωση της Διδασκαλίας :
MRE English IV
1. Reading and terminology: Earthquakes, part A
Academic writing: basic concepts
2. Reading and terminology: Earthquakes, part B
Academic writing: structure and genre
3. Reading and terminology: Volcanism part A
Academic writing: rhetoric and genre
4. Reading and terminology: Volcanism part B
Academic writing: process and genre
5. Reading and terminology: Petrography, mineralogy, and geochemistry of rocks, part A
Academic writing: content and genre
6. Reading and terminology: Petrography, mineralogy, and geochemistry of rocks, part B
Academic writing: introduction to basic academic genres
7. Reading and terminology: Petrology for engineers
Academic writing: introduction to research genres
8. Reading and terminology: Basic concepts of soil & soil mechanics, part A
Academic writing: macro and micro structure of main academic genres
9. Reading and terminology: Basic concepts of soil & soil mechanics, part B
Academic writing: macro and micro structure of main research genres
10. Reading and terminology: Energy and mineral resources
Academic reading: recognizing academic webgenres online
11. Reading and terminology: Mining & metallurgy
Academic reading: recognizing academic webgenres online
12. Reading and terminology: Oil engineering, Part A
13. Reading and terminology: Oil engineering, Part B
Αξιολόγηση :
Αθροιστική/Συμπερασματική (για βαθμό φοιτητή) Αξιολόγηση:
Γραπτή Τελική Εξέταση | 80% | (Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής / Αντιστοίχιση) |
Γραπτή Τελική Εξέταση | 80% | (Ερωτήσεις σύντομης απάντησης) |
Συνιστώμενη Βιβλιογραφία :
Amant, K. S., & Flammia, M. (2016). Teaching and training for global engineering: Perspectives on culture and professional communication practices, IEEE.
Goodson, P. (2016). Becoming an academic writer: 50 exercises for paced, productive, and powerful writing. Sage Publications.
A Dictionary of Earth Sciences (3rd ed.) (2008), OUP.
A Dictionary of Geology and Earth Sciences (4th ed), (2013) OUP.
Berger, R. E. (2014). A scientific approach to writing for engineers and scientists, IEEE.
Sarah Hendrickson - Jenny Dooley, Career Paths-Geology, Express Publishing
Virginia Evans, Jenny Dooley, Kenneth Rodgers, Career Paths: Natural Resources - Mining, Express Publishing
Virginia Evans, Jenny Dooley, Seyed Alireza Haghighat, Career Paths: Petroleum I, Express Publishing
Virginia Evans, Jenny Dooley, Seyed Alireza Haghighat, Career Paths: Petroleum II, Express Publishing